O společnosti
„AUDITTAX“ poskytuje služby účetního, daňového, mzdového, ekonomického a podnikatelského poradenství. Spolupracuje s osobou vykonávající daňové poradenství s osvědčením vydaným Komorou daňových poradců České republiky.
Klademe důraz na kompletní servis v oblasti účetnictví, daní a podnikatelského poradenství, poskytujeme tzv. zázemí podnikání. Naším cílem je, aby každý klient mohl maximum svého času využít pro svoji podnikatelskou činnost a nezatěžoval se řešením ekonomické agendy a studiem daňových či účetních zákonů. Veškeré předané podklady zpracujeme, finální dokumenty doručíme na příslušné úřady. Klient pouze obdrží výstupní materiály a informace pro svoji potřebu a dle svých požadavků.
Spolupracujeme s klienty s rozmanitým podnikatelským zaměřením, provozující obchod, služby i výrobní činnosti. Zpracováváme agendu subjektům v různých právních formách podnikání, právnickým osobám s tuzemskými i zahraničními kapitálovými účastmi i neziskovým organizacím.
Historie
Historie AUDITTAX spol. s r.o. v České republice
Společnost AUDITTAX spol. s r.o. byla založena v roce 1995. Od počátku se věnujeme účetnictví, mzdám, účetnímu a daňovému poradenství. Vybudovali jsme si stabilní klientelu, které nabízíme kvalitní servis na míru, dle typu a velikosti podnikatelského subjektu. Staráme se o drobné živnostníky, mikro, malé, ale i střední a velké firmy.
Tajemstvím našeho úspěchu je dobře odvedená práce podložená dlouholetými zkušenostmi, kontinuálním vzděláváním, což náš dynamicky se rozvíjející obor vyžaduje, a to nejen z hlediska odborného, ale i technologického vývoje. Nejlepší reklamou je doporučení našich spokojených zákazníků.
Účetnictví zpracováváme v ekonomickém programu ZIUS SOFTWARE, který byl vyvinut pro naše účetní společnosti na zakázku. Systém se stále vyvíjí a velmi dobře reaguje na velké množství legislativních změn, s nimiž nám pomáhají kvalitní IT spolupracovníci..
Za více než dvacet sedm let na trhu poskytovala AUDITTAX spol. s r.o. účetní, daňové, mzdové, poradenské a auditní služby mnoha českým společnostem i živnostníkům.
Dnes čím dál častěji klientům pomáháme také s dotacemi, předcházením finanční kriminality, udržitelností a řešením dalších aktuálních problémů, jako je například GDPR, AML, WHISTLEBLOWING apod..
Hlavní obsah naší činnosti
Zpracování účetnictví a daňové evidence je ve většině případů prováděno v prostorách naší firmy. Jediným úkolem klienta je doručit libovolnou formou do naší kanceláře účetní doklady a další související dokumenty.
Případné nesrovnalosti plynoucí z účetnictví konzultuje hlavní účetní s daňovými poradci společnosti a s klientem. Tuto službu poskytujeme v rámci kompletního zpracování účetnictví.
Daňové poradenství poskytujeme jako jednorázové konzultace nebo v rámci komplexních služeb účetního a daňového servisu u našich stálých klientů formou stálé spolupráce.
Dlouhodobá spolupráce je výhodnější, z hlediska historie klienta – snižujeme tím případné dopady ze situací, o kterých se nedozvíme v případě jednorázové konzultace. Průběžně s klienty řešíme daňové dopady vyplývající z uzavíraných obchodních kontraktů, účetnictví, životních situací či jiných povinností spadajících pod daňové poradenství.
Provádíme kontrolu daňových souvislostí zaúčtovaných účetních operací a hledáme optimální daňová řešení.
Informujeme a upozorňujeme naše klienty na novinky a změny, které se týkají jejich podnikatelské činnosti.
Zajišťujeme daňový dohled a sestavení daňových přiznání nad účetnictvím klientů, kteří mají vlastní účetní oddělení.
Naše služby jsou poskytovány ve vysoké kvalitě a díky tomu se nám daří snižovat a eliminovat případné negativní dopady ze stran státní správy.
Máme bohaté zkušenosti se zpracováváním mezd v jakémkoli rozsahu i požadavků dle přání klienta.
Naše společnost poskytuje externí zpracování mezd. Mzdy zpracováváme pro malé i velké podniky, zajišťujeme zpracování ročního zúčtování daní zaměstnancům i vyúčtování firemních povinností jako jsou roční vyúčtování daně ze závislé činnosti a srážkových daní. Zpracování mzdové agendy samozřejmě zahrnuje také zastupování na České správě sociálního zabezpečení, zdravotních pojišťovnách, finančních úřadech i úřadech práce.
Pomáháme klientům při řešení personálních záležitostí firmy – pracovní smlouvy, dohody o provedení práce, dohody o rozvázání pracovního poměru, předběžné kalkulace mezd, dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr apod.
Klientům důkladně vysvětlíme a z větší části zajistíme všechny úkony nezbytné při zahájení podnikatelské činnosti ať už při zahájení činnosti jako OSVČ či při založení společnosti.
Poskytujeme poradenství v souvislosti s podnikáním dle požadavků klientů např. v souvislosti se zahájení činnosti klientům poradíme, jaké jsou jejich základní povinnosti, zprostředkujeme vydání živnostenského listu, zajistíme registraci na finančním úřadě, zajistíme zapsání změn v obchodním rejstříku.
Mohlo by Vás zajímat
Jako „AUDITTAX“ označujeme síť našich účetních společností, z nichž každá je samostatným a nezávislým právním subjektem.
Naše účetní společnosti jsou čtyři: