O společnosti

  • Na českém trhu působíme více než 27 let
  • Zaměstnáváme okolo 20 zaměstnanců
  • Kanceláře máme blízko centra v Praze

„AUDITTAX“ poskytuje služby účetního, daňového, mzdového, ekonomického a podnikatelského poradenství. Spolupracuje s osobou vykonávající daňové poradenství s osvědčením vydaným Komorou daňových poradců České republiky.

Klademe důraz na kompletní servis v oblasti účetnictví, daní a podnikatelského poradenství, poskytujeme tzv. zázemí podnikání. Naším cílem je, aby každý klient mohl maximum svého času využít pro svoji podnikatelskou činnost a nezatěžoval se řešením ekonomické agendy a studiem daňových či účetních zákonů. Veškeré předané podklady zpracujeme, finální dokumenty doručíme na příslušné úřady. Klient pouze obdrží výstupní materiály a informace pro svoji potřebu a dle svých požadavků.

Spolupracujeme s klienty s rozmanitým podnikatelským zaměřením, provozující obchod, služby i výrobní činnosti. Zpracováváme agendu subjektům v různých právních formách podnikání, právnickým osobám s tuzemskými i zahraničními kapitálovými účastmi i neziskovým organizacím.

Historie

Historie AUDITTAX spol. s r.o. v České republice

Společnost AUDITTAX spol. s r.o. byla založena v roce 1995. Od počátku se věnujeme účetnictví, mzdám, účetnímu a daňovému poradenství. Vybudovali jsme si stabilní klientelu, které nabízíme kvalitní servis na míru, dle typu a velikosti podnikatelského subjektu. Staráme se o drobné živnostníky, mikro, malé, ale i střední a velké firmy.

Tajemstvím našeho úspěchu je dobře odvedená práce podložená dlouholetými zkušenostmi, kontinuálním vzděláváním, což náš dynamicky se rozvíjející obor vyžaduje, a to nejen z hlediska odborného, ale i technologického vývoje. Nejlepší reklamou je doporučení našich spokojených zákazníků.

Účetnictví zpracováváme v ekonomickém programu ZIUS SOFTWARE, který byl vyvinut pro naše účetní společnosti na zakázku. Systém se stále vyvíjí a velmi dobře reaguje na velké množství legislativních změn, s nimiž nám pomáhají kvalitní IT spolupracovníci..

Za více než dvacet sedm let na trhu poskytovala AUDITTAX spol. s r.o. účetní, daňové, mzdové, poradenské a auditní služby mnoha českým společnostem i živnostníkům.

Dnes čím dál častěji klientům pomáháme také s dotacemi, předcházením finanční kriminality, udržitelností a řešením dalších aktuálních problémů, jako je například GDPR, AML, WHISTLEBLOWING apod..

Hlavní obsah naší činnosti

  • vedení účetnictví

  • daňové poradenství

  • zpracování všech daňových přiznání

  • zastupování klientů v daňových řízeních na finančních úřadech

  • rekonstrukce účetnictví

  • vedení daňové evidence

  • zpracování mzdové agendy

  • zastupování klientů při kontrolách sociálního a zdravotního pojištění

  • personální poradenství

  • podnikatelské poradenství

Zpracování účetnictví a daňové evidence je ve většině případů prováděno v prostorách naší firmy. Jediným úkolem klienta je doručit libovolnou formou do naší kanceláře účetní doklady a další související dokumenty.

Případné nesrovnalosti plynoucí z účetnictví konzultuje hlavní účetní s daňovými poradci společnosti a s klientem. Tuto službu poskytujeme v rámci kompletního zpracování účetnictví.

  • Provádíme průběžné kontroly účetnictví, řešíme průběžně situace plynoucí z účetnictví a dle individuálních požadavků klienta poskytujeme výstupní sestavy z účetnictví.

  • Pro zjištění případných nesrovnalostí provádíme inventarizace rozvahových účtů v průběhu roku, aby byl klient včas informován a mohl vzniklé situace ve spolupráci s naší firmou řešit dříve, než při uzavírání učetnictví na konci roku a eliminovali se tím i negativní dopady do základy daně z příjmu.

  • Zpracováváme též výkazy pro banky, intrastat, Český statistický úřad a u klientů, kteří mají povinnost ověření účetní závěrky auditorem, zajišťujeme zpracování auditu u naší spolupracující auditorské společnosti.

  • Naše společnost zajišťuje též zastupitelnost účetních. Bez ohledu na nemocnost či dovolenou je účetnictví klientům vždy k dispozici, účetní služby poskytujeme také pro neziskové organizace.

  • Provádíme také rekonstrukce účetnictví. Naše hlavní účetní také docházejí ke klientům, kteří mají vlastní účetní oddělení a provádějí kontrolu zaúčtovaných operací.

Daňové poradenství poskytujeme jako jednorázové konzultace nebo v rámci komplexních služeb účetního a daňového servisu u našich stálých klientů formou stálé spolupráce.

Dlouhodobá spolupráce je výhodnější, z hlediska historie klienta – snižujeme tím případné dopady ze situací, o kterých se nedozvíme v případě jednorázové konzultace.  Průběžně s klienty řešíme daňové dopady vyplývající z uzavíraných obchodních kontraktů, účetnictví, životních situací či jiných povinností spadajících pod daňové poradenství.

Provádíme kontrolu daňových souvislostí zaúčtovaných účetních operací a hledáme optimální daňová řešení.
Informujeme a upozorňujeme naše klienty na novinky a změny, které se týkají jejich podnikatelské činnosti.
Zajišťujeme daňový dohled a sestavení daňových přiznání nad účetnictvím klientů, kteří mají vlastní účetní oddělení.

Naše služby jsou poskytovány ve vysoké kvalitě a díky tomu se nám daří snižovat a eliminovat případné negativní dopady ze stran státní správy.

  • Zastupujeme klienty ve všech daňových řízeních u orgánů státní správy,
  • Provádíme registrace klientů ke všem daním,
  • V omezeném rozsahu poskytujeme i poradenství pro slovenské organizační složky,
  • přiznání k dani z příjmů právnických osob,
  • přiznání k dani z příjmů fyzických osob
  • přiznání k dani z přidané hodnoty včetně všech souvisejících hlášení a povinností,
  • přiznání k dani silniční,
  • přiznání k dani z příjmů fyzických osob
  • přiznání k dani z nemovitých věcí,
  • atd.

Máme bohaté zkušenosti se zpracováváním mezd v jakémkoli rozsahu i požadavků dle přání klienta.

Naše společnost poskytuje externí zpracování mezd. Mzdy zpracováváme pro malé i velké podniky, zajišťujeme zpracování ročního zúčtování daní zaměstnancům i vyúčtování firemních povinností jako jsou roční vyúčtování daně ze závislé činnosti a srážkových daní. Zpracování mzdové agendy samozřejmě zahrnuje také zastupování na České správě sociálního zabezpečení, zdravotních pojišťovnách, finančních úřadech i úřadech práce.

  • zpracování mezd dle předaných podkladů,
  • vedení mzdových listů
  • zpracování evidenčních listů důchodového pojištění
  • zpracování měsíčních přehledů pro sociální a zdravotní pojištění vč. elektronického podání na úřady,
  • měsíční výstupní sestavy – rekapitulace mezd k zaúčtování v požadovaném členění, výplatní pásky, příkazy k úhradě pro převod mezd zaměstnancům a úhradu zákonných odvodů z mezd
  • provádění ročního zúčtování daně z příjmů ze závislé činnosti zaměstnancům, kteří o zúčtování  požádají,
  • vystavování výstupních dokumentů pro zaměstnance, kteří skončí pracovní poměr,
  • vystavování potvrzení o zdanitelných příjmech, či jiných potvrzení na žádost zaměstnanců,
  • zpracování evidence k zákonnému pojištění zaměstnanců,
  • přihlášení a odhlášení zaměstnanců na sociální pojišťovně a zdravotních pojišťovnách v zákonné lhůtě
  • zpracování ročních přehledů a hlášení pro Finanční úřad (vyúčtování odvodů daní z příjmu ze závislé činnosti a srážkových daní) za společnost,
  • zastupování při kontrolách úřadů souvisejících se mzdovou agendou.
  • oznamování zaměstnanců nerezidentů na úřad práce
  • provádění srážek zaměstnancům dle dodaných podkladů a dokumentů

Pomáháme klientům při řešení personálních záležitostí firmy – pracovní smlouvy, dohody o provedení práce, dohody o rozvázání pracovního poměru, předběžné kalkulace mezd, dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr apod.

Klientům důkladně vysvětlíme a z větší části zajistíme všechny úkony nezbytné při zahájení podnikatelské činnosti ať už při zahájení činnosti jako OSVČ či při založení společnosti.

Poskytujeme poradenství v souvislosti s podnikáním dle požadavků klientů např. v souvislosti se zahájení činnosti klientům poradíme, jaké jsou jejich základní povinnosti, zprostředkujeme vydání živnostenského listu, zajistíme registraci na finančním úřadě, zajistíme zapsání změn v obchodním rejstříku.

  • Připravujeme podklady pro poskytnutí bankovních úvěrů.
  • Zpracujeme běžné smlouvy obchodního charakteru.
  • Sestavíme návrhy pracovních smluv, mandátních smluv.
  • Zajišťujeme zápis změn údajů v obchodním rejstříku.
  • Sestavíme návrh programu valné hromady.
  • Zpracujeme přihlášky pohledávek do insolvenčního řízení.
  • Klientům poradíme v rámci jejich podnikatelských záměrů, případně upozorníme na vyskytující se rizika.
  • Povinnosti, které vyžadují úřady, vyřídíme za Vás.
  • Poradíme co je třeba pro hladký průběh Vašeho podnikání.
  • Zajistíme veškeré potřebné dokumenty v souvislosti s komunikací se státní správou.
  • Provádíme revizi obchodních smluv z pohledu daňového dopadu.

Mohlo by Vás zajímat

Jako „AUDITTAX“ označujeme síť našich účetních společností, z nichž každá je samostatným a nezávislým právním subjektem.

Naše účetní společnosti jsou čtyři:

Pro plátce DPH, kterým DPH vrací finanční úřad zpět:

AUDITTAX spol. s r.o.

AUDITTAX Consulting s.r.o.

Pro neplátce DPH, kteří mají u nás cenu sníženou o DPH:

TAXANETA spol. s r.o.

KAPSLOVNA spol. s r.o.